XEF

XEF
Primer Aniversario

martes, 13 de marzo de 2012

PATRY QUILES, Fallera Major FERROVIARIA


Un dia em vaig apropar a Patry per proposar-li el post per al blog
i només començar a comentar-li-ho ja sabia que m'anava a dir que sí.
Vaig pensar que seria fàcil convèncer a aquesta xica d'etern somriure i així va ser.

Vos deixe unes fotos que hem triat entre les dos
 per a que ella mateixa vos explique una mica qui és


Sóc fallera de sempre,
la primera vegada que me vaig vestir de fallera
va ser per a la presentació amb tan sols 6 mesos.




 Un any molt marcat per a mi, va ser l'any 1993,
any que vaig ser Fallera Major Infantil

Generació Fallera:
En aquesta foto estic amb la meva besàvia, la meva àvia i la meva tia

A més, compartisc la meua afició per les falles amb
el meu marit i amb un xiquet de 2 anyets que es la meua debilitat
com jo li dic "el meu tros de vida"
el meu HUGO 


Me considere una persona amb molt de sentiment faller,

 Visc les falles els 365 dies de l'any!!

i qui em coneix sap que no puc estar quieta

M' encanta la fotografia, el Patchwork i cuinar...

la qüestió es organitzar-se i així poder fer de tot!

-------------------------

Ara ja vos heu pogut fer una idea de com és Patry en realitat.
Segur que aquest any van a passar-ho molt bé juntes, Lucía i ella.
Veient una mica el caràcter d'aquesta fallera tan FESTERA
 aquesta setmana la va a viure amb una intensitat especial
 contagiant el seu nervi allí per on vaja
Què ho passes molt bé FALLERA! 





No hay comentarios:

Publicar un comentario